|||

Kiedy pasja staje się zawodem!

Organizacja ważnego wydarzenia, takiego jak ślub i wesele, konferencja, event firmowy czy wyjazd integracyjny, to zadanie pełne wyzwań. Od planowania po realizację, jest mnóstwo rzeczy do zrobienia: wybór miejsca, dekoracje, catering, zaproszenia, transport, współpraca ze sponsorami, kontakty z mediami, logistyka – lista jest długa.

Choć dla wielu osób planowanie wydarzenia może być ekscytującym doświadczeniem, równie łatwo można poczuć się przytłoczonym ilością szczegółów do załatwienia.

Organizacja dużych wydarzeń to także ogromne obciążenie psychiczne.

Ilość niezbędnych zgód, pozwoleń, umów, opłat i formalności, która wiąże się z realizacją Twojej wizji, a także weryfikacja możliwości i kosztów spełnienia tego marzenia może przyprawić o niemały ból głowy!

Jak więc zorganizować wszystko tak, aby nie zwariować?

Wiele osób marzy o pracy, która łączy pasję z codziennymi obowiązkami. Uchylę rąbka tajemnicy i napiszę Tobie nieco więcej o mojej… Praca Wedding Plannerki to właśnie taki zawód, ale oprócz tego z czym się wszystkim kojarzy wymaga również kreatywności, organizacyjnych umiejętności, ogromnej determinacji, dużej wyobraźni, siły przebicia i zaangażowania oraz niezwykłej elastyczności w sytuacjach kryzysowych.

Kreatywność przydaje się wszędzie tam, gdzie potrzebne są nietuzinkowe, oryginalne, ale i praktyczne rozwiązania.


Każdy ślub, każdy event to zupełnie inna historia, która musi być dopasowana do oczekiwań klienta.

Niezależnie od tego, czy organizuję romantyczny ślub w stylu vintage, przyjęcie w plenerze, czy też biznesową konferencję, wyzwań i emocji nie brakuje.

Chyba każdy, kto przeżył swój ślub, wie, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z naszymi oczekiwaniami i planem, a wówczas niezwykle ważne jest zachowanie zimnej krwi i poszukiwanie nowych rozwiązań. Zmysł artystyczny jest kluczowy -w końcu przyjęcie weselne czy event powinien jedno najważniejsze zadanie spełnić – ma zachwycić!

Spełniam marzenia zawodowo!

Nie ma rzeczy niemożliwych, nawet jeśli potrzebna jest organizacja ślubu w szpitalu w 3 dni!

Kiedy choruje Pan Młody i wiem, że już ze szpitala nie wyjdzie nie ma czasu na zwłokę…liczy się każda godzina…

Organizacja przyjęć i uroczystości to moja pasja, ale jest to też praca, która wymaga umiejętności zarządzania czasem i budżetem, a także odporności na stres. Dla wielu osób decyzja, czy organizować takie wydarzenie samodzielnie, czy z pomocą profesjonalnej organizatorki eventów, jest trudna. Z jednej strony chcemy zaoszczędzić na kosztach, z drugiej – nie chcemy, by cała zabawa zamieniła się w koszmar organizacyjny…

Dzięki wiedzy na temat trendów, dekoracji, etykiety czy planowania logistyki, potrafię zamienić każdą wizję w rzeczywistość. Eventy dla firm, wyjazdy integracyjne, konferencje tematyczne – te wszystkie wydarzenia wymagają starannego zaplanowania, aby spełnić oczekiwania zarówno organizatorów, jak i uczestników.

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak wiele rzeczy trzeba zaplanować i skoordynować, by wydarzenie przebiegło bez problemów. Jak zarządzać wszystkimi detalami jednocześnie, jak prowadzić i kontrolować budżet, nadzorować dostawców i obsługę wydarzenia, a także koordynować harmonogram.

Zatem jeśli posiadasz wiedzę z marketingu, sprzedaży, logistyki, etykiety, PR, wizerunku oraz niezbędne umiejętności negocjacyjne i analityczne, szczególnie potrzebne przy analizach umów, paragrafów i kar umownych to spokojnie możesz zająć się organizacją przyjęć lub wydarzeń samodzielnie.

Wystarczy, że będziesz podejmować właściwe decyzje błyskawicznie i znajdywać korzystne dla wszystkich, w danym momencie rozwiązania problemów i nagłych przypadków.

Jeśli potrzebujesz bazowej wiedzy i wsparcia to możemy umówić się na konsultację i doradzę Tobie również sprawdzonych usługodawców, a w rezultacie odniesiesz sukces wśród bliskich i rodziny! Efekt gwarantowany!

Możesz też powierzyć całą organizacją przyjęcia lub zaplanować wydarzenie z pomocą doświadczonej organizatorki eventów, która zajmie się budżetem, pozyskaniem partnerów i koordynacją całego wydarzenia, a Ty możesz wtedy skupić się na tym, co najważniejsze – na swojej prelekcji, wystąpieniu i potem na gościach.

Tą opcję rekomenduję ze względu na Twoje zdrowie i moje doświadczenie. Biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconego na szukanie informacji, planowanie, miliony telefonów, godziny rozmów, ustalania szczegółów, potwierdzeń mailowych, szczegółów projektowych, delegowania zadań zespołowi, koordynacji, weryfikacji i kontroli to już puchnie głowa, a to wszystko jeszcze przed samym wydarzeniem. Do tego powinnaś dopisać listę zadań w trakcie wydarzenia/konferencji i listę zadań do wykonania po zakończonym evencie w celu spełnienia wszystkich wymagań i zapisów zawartych w uprzednio podpisanych umowach.

Pamiętaj również,że to niezwykle wysoka dawka stresu, kortyzolu i adrenaliny, jaki sobie dodajesz przed jeden lub dwa dni trwania eventu, wiele emocji i przeżyć wiele momentów do uchwycenia w kadrach i rozmów do przeprowadzenia, aby każdy wyszedł zadowolony i zapamiętał Twoje wydarzenie na bardzo długo…

W skrócie można to określić jako emocjonalny Rollercoaster!

Mała rada: Najpierw poznajcie się osobiście z organizatorką. Jest to kluczowe, aby sprawdzić czy macie podobną energię, gust i styl oraz czy zaufacie sobie i będziesz mogła ze spokojem przeżyć całą uroczystość mając takie wsparcie u swojego boku.

Ja mam dla Ciebie coś co może być małym wsparciem dla Ciebie – film/wywiad (znajdziesz poniżej). Jako Edukatorka finansowa w projekcie „Kobieta i Pieniądze”, dzieliłam się zdobytą wiedzą i doświadczeniami z zakresu finansów osobistych i zarządzania budżetem domowym, dzięki czemu kobiety mogły zaoszczędzić czas i pieniądze, zaczęły prowadzić budżety i stały się niezależnymi finansowo w mądry i sprytny sposób. Może i Tobie pomoże choć w małym stopniu w podjęciu decyzji czy organizować samodzielnie czy jednak powierzyć ekspertowi.

Jeśli więc marzysz o pięknym, niezapomnianym przyjęciu, ślubie lub weselu, to napisz do mnie. Organizuję eventy prywatne i biznesowe, warsztaty kreatywne,a także duże konferencje oraz Śluby i Wesela!

Daj sobie poczucie komfortu i bezpieczeństwa, a przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy, bo jeśli będziemy razem współpracować to po moich negocjacjach umów będziesz mogła zająć się tylko tymi przyjemniejszymi aspektami organizacji wydarzenia – śpiąc spokojnie i będąc zabezpieczona nawet na nieprzewidziane okoliczności.

Wedding Plannerka & Event Creatorka – Paulina Juśkiewicz

Facebook: Przyjęcia, Śluby i Wesela Promise You Weddings & Events Instagram: Paulina Juśkiewicz Wedding Planner

Dekoracje i ozdoby świąteczne – Stroiki, Wianki na drzwi, Wieńce, Rękodzieło: Dekoracje i ozdoby świąteczne

Pracownia mebli/ meble do Stref Chill Meblomorfoza

Zapraszam do udziału w warsztatach!

Jeśli potrzebujesz więcej szczegółowych informacji – śmiało napisz do mnie!

Przyjdź na Klubowie śniadanie a poznamy się osobiście! Zapraszamy! Link tutaj!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *